Trochu negativity nemusí byť vždy na škodu. Dizajnér Justin Ross Tolentino z kalifornského San Francisca sa v rámci školského projektu rozhodol navrhnúť identitu mliekarenskej spoločnosti. Zadanie totiž znelo „vytvoriť branding pre zamestnanie minulosti“. A tak vznikol Mr. Milk, ktorý originálnym spôsobom ťaží práve z tzv. negative space.
Samotné logo, okolo ktorého existuje zvyšok identity, tvorí jednoduché malé em, vyzerajúce ako mliečna kvapka. Prostý sans serif však pri pohľade zblízka odhalí svoju kreatívnu stránku. V tieni oblúkov sa ukrýva dvojica tradičných fliaš na mlieko. Takých, aké už dlho-predlho v bežných obchodoch na regáli nenájdete.
Fľaša predstavuje v tomto koncepte hlavný symbol – pri prezeraní jednotlivých častí identity Mr. Milk na ňu narazíme naspočetne veľa krát. Či už je to vizitka, obálka alebo menovka.
Veľmi pekný nápad a spracovaná identita. Ktovie, možno sa nájde značka, ktorá po nej reálne siahne. Bola by škoda, keby nie. Viac projektov Justina Rossa nájdete na jeho webstránke.
Celkom ma pobavilo meno na vizitke. Vyzerá to tak, že Walter White rozširuje svoju živnosť :)
zdroj: designtaxi.com, juroto.com