Určite sa to každému stalo aspoň raz. Logo, ktoré klient zmietol zo stola. Čo sa vlastne s takým návrhom dá ďalej robiť? Zahodiť. A možno nie. Nedávno som totiž narazil na celkom netradičnú grafickú súťaž. Londýnska spoločnosť Print Express v rámci promo kampane prišla so zaujímavým nápadom. Ak máte teda niekde doma v “šuplíku” zamietnuté logo či dve, čítajte ďalej.
Stačí nahrať na ich stránke vaše výtvory, ktoré neprežili cestu k realizácii a môžete vyhrať Amazon poukážku v hodnote 500 dolárov! V hre sú aj rôzne ceny od sponzorov súťaže, medzi ktorými nájdete aj Basecamp, Codeschool, GitHub či Squarespace. Zapojiť sa môžete do štvrtého júla cez web rejectedlogocompetition.com. Prihlasovanie funguje cez Twitter účet.
Ak sa aj nechystáte zúčastniť ako súťažiaci, môžete hlasovať za tie návrhy, ktoré sa vám páčia. Tu je zopár súťažiacich:
zdroj: designtaxi.com, rejectedlogocompetition.com
2 comments
Uff, je ťažké sa neznervozniť po takomto odmietnutí…
mozno to co si vybrali bolo este o triedu lepsie :)
alebo o dve horsie ako vzdy :)