Ako šiel čas – Logo Warner Bros. a jeho premeny

Nič nevydrží večne. Ani také logo. Až na pár výnimiek, je z času na čas potrebné zaprášený dizajn znovu postaviť na nohy. Čím dlhšie nejaké to logo existuje, tým viac faceliftov obvykle podstúpi. A keď sa potom obzrieme späť, môžeme si všimnúť zaujímavé zmeny, ktorými aktuálny vizuál prešiel. Možno aj takéto ohliadnutie späť inšpirovalo dizajnéra Christiana Annyasa, ktorý zozbieral celkom slušnú kolekciu. A čo obsahuje? Deväťdesiat rokov evolúcie loga bratov Warnerovcov. Alebo ak chcete, Warner Bros.

Christian začal na svojom projekte pracovať takmer pred šiestimi rokmi, keď si všimol časté obmeny loga pre potreby konkrétnych filmov. A tak sa mu odvtedy podarilo zaplniť album tromi stovkami obrázkov. Existuje trinásť hlavných lôg a potom sú je tu ešte dvesto variantov.

Pohľad na zbierku ponúka zaujímavú perspektívu, z ktorej si môžeme lešpie všimnúť vývoj nezameniteľného warnerovského štítu. Ten sa v roku 1984 po niekoľkých zmenách vlastníka štúdií vrátil späť na oblakové pozadie a už tam zostal.

Pozrite si na malý výber z histórie logotypu a zvyškom sa prelistujte na Christianovej stránke.

warner-bros-logo-1927-jazz-singer warner-bros-logo-1931-maltese-falcon warner-bros-logo-1941-maltese-falcon warner-bros-logo-1948 warner-bros-logo-1968-bullitt warner-bros-logo-1971-thx-1138 warner-bros-logo-1972-deliverance warner-bros-logo-1973 warner-bros-logo-1998-lethal-weapon-4

 

zdroj: designtaxi.com

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Ach, tie obaly – Keyman

Značka Consultant Co., Ltd. byla založena v roce 2007. Je to inovativní společnost integrující design a vývoj produktů a prodeje. Má…
pokračovanie článku

#redizajn: Instagram má novú ikonku

Obľúbená platforma na zdieľanie fotiek a videa včera predstavila nový dizajn ikony. Charakterizuje ju predovšetkým pestrofarebný vzhľad a jednoduchší symbol…
pokračovanie článku

Ach, tie obaly – Gin Gin

Gin Gin je nový prémiový gin pocházející přímo ze srdce Evropy – ze Slovenska. Základ toho nápoje lze…
pokračovanie článku

AC Milan s novým logom aj custom fontom

DixonBaxi je londýnská brandingová agentúra, ktorá najnovšie pripravila redizajn identity známeho futbalového klubu. Načasovanie rebrandu súvisí so začiatkom…