Od Union Jacka k Delte – Reebok s novou tvárou a víziou

Športová značka Reebok nedávno prišla s novým logom. Jeho ústredným prvkom je symbol delta, ktorý sa v ňom objavuje spolu s menom značky. Ide o v poradí druhý refresh identity počas viac ako storočnej histórie Reeboku.

Značka prešla od pôvodného konceptu k logu so skôr minimalisticky poňatým symbolom. Prvý vizuál, ktorý bol aktívne využívaný v období od roku 1895 do 1986 obsahoval výrazný element britskej vlajky, tzv. Union Jack. Neskôr bol nahradený jednoduchým vektorom v čiernej farbe.

reeboklogo3x2

Ako šiel čas – premeny Reebok loga

 

Delta, ktorá sa objavuje v aktuálnom logotype, pritom nie je pre Reebok ničím novým. V minulosti sa vyskytoval v brandingu Crossfit divízie. Odteraz bude však reprezentovať všetky výrobky spoločnosti. Podľa oficiálnej tlačovej správy reprezentuje každá z troch častí delta symbolu nejakú zmenu – fyzickú, psychickú a sociálnu, ktorá sa objaví, keď ľudia posunú svoje osobné hranice a žijú aktívnym životom plným výziev.

Zmena vizuálnej identity podľa Matta O’Toolea z Reeboku odráža aj snahy značky o popularizáciu fyzického zdravia medzi ľuďmi, z ktorých väčšina má sedavé zamestnanie: „Počas tridsiatich rokov sme úspešne vytvárali produkty pre elitných športovcov, ktorý sa venovali snáď každému možnému športu. Čo sa nám však nedarilo, bolo inšpirovať ľudí k pohybu.“ Matt dúfa, že spolu s novou víziou sa čoskoro zmení aj toto.

Pozrite si predstavenie identity v nasledujúcom videu:

 

Čo vravíte na nové logo? Odráža podľa vás dostatočne nové smerovanie Reeboku?

Páči sa Vám nové logo?

[poll id=”4″]

 

 

2 comments
Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť