Mon Choco – identita plná hravej ilustrácie

Identita značky môže mať množstvo vizuálnych podôb. Od elegantných a minimalistických až po hravé a pestré. Dnes vám ponúkame pohľad na takú, ktorá patrí práve k identitám sršiacimi farbami a pestrými ilustráciami.

Jej autorom je mexické štúdio Futura, ktoré ju vytvorilo pre Mon Choco – výrobcu čokolády z Pobrežia Slonoviny. Ide o podnik s dlhou rodinnou tradíciou. Najnovšia generácia sa rozhodla posunúť spoločnosť na novú úroveň aj po vizuálnej stránke – práve prostredníctvom novej identity.

Autorské štúdio vytvorilo koncept, ktorý zdôrazňuje kľúčové vlastnosti a hodnoty. Prácu s výhradne miestnimi surovinami a ich tradičné spracovanie. Hravé ilustrácie, aplikované v rámci celého brandingu a obalov, zachytávajú ľudí v processe získavania kakaa. Pozrite sa na celú identitu detailne.

4-Illustrations-of-harvesting-cocoa 6-Mon-Choco-–-African-chocolate-brand   3-Packaging-concept-based-on-tradition-and-luxury 7-Cans-with-labels5-Illustrations-on-all-packaging-materials2-Mon-Choco-a-chocolate-brand-from-Ivory-Coast

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Korporátní identita The Urbanist

Společnost The Urbanist prodává produkty z kameniny – keramickou žulu, velkoplošnou dlažbu a mozaikovou keramickou žulu. Korporátní identita je plně…
pokračovanie článku

Ach, tie obaly – Lahve Human Legacy

Aby Humans oslavili dva roky od založení, spolupracovali s úžasným ilustrátorem Eduardem Ramon Trejo, aby vytvořili řadu 3 lahví,…