Branding a obalový dizajn v aktualizovanej forme si vzal na starosť Everland, ktorý sidli v Kodani, Osle a Štokholme. Výsledkom kreatívneho procesu je logo postavené (alebo skôr rozhodené) v pestrých kompozíciách.
Typograficky poňaté, raz tvorené písmenami poskladanými na sebe, inokedy využívajúce celý plochu na nepokojnú prezenciu v rámci formátu. Myšlienka unikátnosti vyjadrená v logu má odrážať rozličný výsledok, ktorý sa nachádza vo fľaši.
Rôzne kompozície v rámci loga
Cenným momentom v rámci brandingu, či presnejšie dizajnu etikiet je, že táto práca s logom a jeho písmenami nie je iba páčivou hviezdou animovaného proma, kde to dobre vyzerá, ale skutočne si pri bližšom pohľade môžete všimnúť odlišnú kompozíciu loga na jednotlivých produktoch.
Výnímku tvorí iniciála, ktorá tak predstavuje určitý základ pre inak rebelujúci zvyšok názvu. Dizajnovo čistá etiketa s umiernenym prejavom dáva vyniknúť nosnej koláži s motívmi ovocia. Obal ako taký má príjemne nostalgický nádych, no výsledný dojem pôsobí súčasne.
Staré obaly
Predchádzajúce dizajny etikiet boli s ohľadom na meno značky výrazne menej rebelské. Tie nové svoj vzdor voči konvenciám aj súčasným trendom prezentujú inteligentne a štýlovo, bez prvých plánov a skratiek.