O novú podobu vizuálnej komunikácie Universytet Gdański sa postaralo štúdio Spectro z rovnakého mesta (dokonca z rovnakej štvrte :)). Štúdio pritom už s inštitúciou spolupracovalo prostredníctvom jej fakúlt či vydavateľstva. Nové logo malo podľa briefu obsahovať prvky z mestského erbu, písmená U a G a farebnosť odkazujúcu na more.
Dizajnéri sa rozhodli vytvoriť logo pomocou súčasnej a dobre čitateľnej typografie a výraznej farebnosti s intenzívnou tonalitou primárnej farby. Výsledkom je logo, ktoré kombinuje erbom inšpirovaný symbol s dvojicou začiatočných písmen. Tie sú spojené s krížmi s mestskej heraldiky a celý prvok je doplnený názvom univerzity. Erb je vytvorený pomocou modulárneho girdu a je spracovanie slúži ako referencia pre ďalšie prvky vizuálnej identity.
Farebnosť inšpirovaná morom ponúka okrem spomínanej ultramarínovej aj subtílnejšie odtiene, ktoré umožňujú flexibilnú prácu s paletou v komunikácii univerzity.
zdroj: Studio Spectro