Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Nadčasový symbol funguje už viac ako storočie bez vizuálnej zmeny

Olympijský symbol – vo svete všeobecne známy ako olympijské kruhy – je vizuálnym ambasádorom olympizmu pre miliardy ľudí. Na základe návrhu, ktorý prvýkrát vytvoril Pierre de Coubertin v roku 1913, sú olympijské kruhy globálnou reprezentáciou olympijského hnutia a jeho aktivít už viac ako storočie. 
pokračovanie článku

Psychológia farieb v marketingu

Či už premýšľate, akou farbou vymaľovať kanceláriu, alebo hľadáte spôsob ako na redesign obchodných priestorov, vybrané farby môžu…
pokračovanie článku

RAŇAJKOVÉ DIZAJN MENU s Europapier Slovensko

Spoločnosť Europapier Slovensko spolu s partnermi pripravili opäť raňajky plné čerstvých noviniek a vizuálnych lahôdok z oblasti reklamy, marketingu, médií, print…