To naj z Francúzska – idylické obaly, do ktorých okrem čokolády pribalili aj vtipnú pointu

Le Chocolat des Francais má novú sériu ilustrovaných čokolád, či presnejšie obalov pre tieto čokolády, ktoré spája pekná myšlienka ale aj vtipný nápad s trochou sebairónie.

Celý vtip je vychádza z tvaru baliaceho papiera a aj z predpokladu ako je zabalená čokoláda vystavená na policiach v obchode. Predná strana teda vždy obsahuje nosný motív, vďaka ktorému všetko pôsobí idylicky.

To však iba do chvíle, kým obal otvoríte a rozprestriete na spôsob plagátu. Odhalí sa vám tak spomínaná pointa, ktorá vtipne poukazuje na to, že aj pekné momenty môžu byť “len” výrezom z fotky, ktorý ukrýva realitu celku.

Fajn na celej sérii je aj to, že jednotlivé druhy čokolády dostali obaly od rôznych ilustrátorov a každý je tak iný nielen témou ale aj štýlom.

Beatrix de Gevigney

Leonie Despres

Simon Bournel-Bosson

Clément Soulmagnon

Charlotte Molas

Hubert Poirot Bourdain

Laurène Boglio

Kreatívu kampane, ktorej súčasťou sú aj obaly vytvorila parížska pobočka agentúry TBWA.

zdroj: Ads of the World

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Ach tie obaly: Cuthroat Gin a Tonic

Tvarovo jednoduchý obal, ktorý však zaujme na prvý pohľad. Presne taký je gin, ktorý vám priblížime dnes.
pokračovanie článku

Výstava logotypů

Zveme vás na výstavu vybraných logotypů z 3. mezinárodního soutěžního bienále LOGO 2012 v budově rektorátu Univerzity Tomáše Bati v Zlíně. Výstava…
pokračovanie článku

Faktury ve vlastním designu pomocí BitFaktury

S fakturační aplikací BitFaktura si můžete vzhled vašich faktur přispůsobit vašemu brandu. Vyzkoušel jsem v CSS vyladit jednu z jejich výchozích šablon a v článku si ji můžete rovnou stáhnout a použít pro vaše faktury. Nebo si můžete navrhnout vlastní šablonu s firemními barvami i písmem. Tady je souhrn toho, co mě zaujalo a co naopak vytočilo.