Kampaň Kill one. Kill all prináša jednoznačné posolstvo

Séria printov od thajskej pobočky Ogilvy & Mather prezentuje dopady lovu divokých zvierat.

Trojicu vizuálov spája motív kožušinovej podložky z rôznych šeliem. Pri tigrovi, medveďovi a vlkovi však možno vidieť aj ich mláďatá. Celá kampaň pre neziskovú organizáciu Freeland Foundation vznikla samozrejme digitálne, 3D modely vytvorilo Illusion CGI Studio.

zdroj: Ads of The World

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Mockup Editor – mockupy presne podľa vás

Dnes vám prinášame tip na šikovný online tool, ktorý vám pomôže s prezentáciou vašich prác. Mockup Editor prináša kvalitné…
pokračovanie článku

DTP/Grafik – AgenturaGATE s.r.o.

Hľadáme hotového DTP grafika ktorému sa sníva v cmyku a orezové značky su jeho frajerky! Ak si samostatný, spoľahlivý, dôsledný…
pokračovanie článku

Ach, tie obaly – Zombeer

„Roztrhejte své lidské tělo, hoďte starosti za hlavu a jednoduše se staňte zombie.“ To je heslo malého moskevského pivovaru…