Uherské Hradiště je Srdce Slovácka. S novým logom.

Uherské Hradiště má nové logo. Redizajn identity mesta ostáva verný pôvodnému symbolu, najvýraznejšou zmenou sa stala farba. 

Kľúčový symbol srdca sa po novom nesie v jedinej – červenej. Využitie jednej farby má eliminovať problémy s čiernobielou verziou loga. Miernym faceliftom okrem farebnej palety prešla aj konštrukcia symbolu. To však naďalej zostáva najvýraznejším prvkom, ktorý nadväzuje na slogan “Srdce Slovácka”.

2016-01-04-123305Dynamo_design-Uherske_Hradiste_LOGO_01

Od starého k novému

Víťazom súťaže o nové logo mesta sa stalo pražské Dynamo design. Podľa vyjadrení na stránke štúdia vychádza nové logo z kaligrafie a je možné ho jednoducho reprodukovať jedným ťahom. Odkazuje na tvar stuhy, ktorá je neodmysliteľnou súčasťou slováckych krojov. Autori novej identity Libor Jelínek a Jan Šlégr prišli podľa Pavla Hubáčka z Útvaru mestského architekta s “najprepracovanejším a nadčasovým riešením vizuálneho návrhu, ktoré má súčasnú podobu a zároveň rešpektuje zadanie súťaže.”

Dynamo_design-Uherske_Hradiste_LOGO_04

V jednote je sila, v dizajn manuáli jednota

Dynamo design pripravuje pre účely novej identity a jej aplikovania do praxe aj kompletný dizajn manuál. Jeho obsah bude okrem iného zahŕňať aj drobné úpravy heraldického znaku a samozrejme aj podrobné pravidlá používania. Práve to má zabezpečiť zmenu v súčasnej nejednotnej prezentácii mesta. Hovorca radnice Jan Pášma:

“Každá budova úradu a mesta je označená inou formou, úroveň a štýl propagačných materiálov je nejednotný. Zamieňajú sa pojmy logo a znak, používajú sa s celou radou typov písma. Každá organizácia má iný, často veľmi nekvalitný vizuálny štýl.”

011767_05_081225 Dynamo_design-Uherske_Hradiste_LOGO_05

Uherské Hradiště by tak podľa jeho vedenia mohlo získať v novom logu a návode ako ho správne používať prostriedky pre dôstojnejšiu prezentáciu mesta. Práve na tomto úsilí chcú predstavitelia mesta spolupracovať s autorským štúdiom.

Čo hovoríte na novú podobu identity vy? Páči sa vám?

 

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Nová identita agentúry DAVID sa na vec pozerá z profilu

Reklamná a kreatívna agentúra pomenovaná po legendárnom Davidovi Ogilvym vznikla pred desiatimi rokmi v Brazílii a Argentíne. Dnes má kancelárie vo viacerých veľkých mestách na oboch pologuliach, za sebou množstvo kampaní a najnovšie aj update vizuálnej identity.
pokračovanie článku

Kreativní snídaně – Europapier Praha

Po 2 letech čekání je konečně tady! Další z řady Kreativních snídaní tentokrát na téma Zušlechťování materiálů.
pokračovanie článku

InDesign tip 4: Prefarbiť časť textu

InDesign je výkonný nástroj, ktorý ponúka veľa možností pre zalamovanie a sadzbu dokumentov. Niekedy sa však môže zísť aj…
pokračovanie článku

Ekoplagát v Žiline stále kráča ďalej

Na jeseň tohto roku sa v Žiline uskutoční už 13. ročník Ekoplagátu, medzinárodného trienále, ktoré predstavuje širokej verejnosti najnovšie trendy…