RAŇAJKOVÉ online DIZAJN MENU

Milí priatelia a fanúšikovia dizajnových papierov, aj v tomto roku sme pre vás pripravili podujatie RAŇAJKOVÉ DIZAJN MENU, ktorého hlavnou témou bude predstavenie nového vzorkovníka DESIGN PAPERS, v poradí už piateho vydania!

Bohužiaľ situácia s pandémiou spôsobila, že osobné stretnutie v Europapieri nie je možné. Radi by sme vás preto pozvali na stretnutie virtuálne a prvým 30 registrovaným účastníkom doručili v predstihu spomínaný nový vzorkovník Europapieru, rozosielku doplnia materiály partnerov.

Potrebná je registrácia: https://bit.ly/3dlvX0R

PROGRAM:

  • Maja Danišová, Whatever Production: Predstavenie spíkrov a sprievodné slovo
  • Zuzana Jakubíková, Product Specialist Design Papers Europapier:
    Predstavenie nového vzorkovníka
  • Ludmila Ujmiaková, Brand Activation Coordinator MONDI:
    Kampaň “Catching Feels” k rozšíreniu dizajnovej rady PERGRAPHICA® o farebné odtiene
  • Jana Rakúsová, Business Development Arctic Paper:
    “Munken CoLab” rebranding a nový font Munken Sans
  • Priestor pre otázky účastníkov, program spolu cca 60-90 minút

Tešíme sa na Vašu účasť!

Mediálny partneri: StartitUp, Font – první grafický časopis, DeTePe, PrintProgress, Pretlak, Podnikám ako kreatívec

Partneri: Mondi, Arctic Paper

Organizačné detaily ku online podujatiu:
Link a ID na pripojenie do Zoom Vám bude zaslané deň vopred na mailovú adresu, ktorú ste uviedli pri registrácii. Pripojiť sa môžete buď cez webový prehliadač, alebo si nainštalujte Zoom pre Windows/Mac alebo mobily tu: https://zoom.us/download

Začíname piatok 23. októbra o 9:00 hod. (prosím pripojte sa už 8:45), počas diskusie môžete využívať spoločný chat, samozrejme je na Vás, či chcete byt videní. Z webinára vyhotovujeme video a audio záznam, radi by sme Vás na to vopred upozornili, a to kvôli ďalšiemu spracovaniu v PR výstupoch a pre marketingové účely. V prípade problémov s pripojením kontaktujte: Maja Danišová, Whatever Production, maja.danisova@gmail.com

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Pohyblivá inšpirácia: Bose

Známa audio značka predstavila svoju prvú animovanú kampaň, ktorou chce svojim fanúšikom a zákazníkom ukázať svoje smerovanie v segmente AR.