Dnes pre vás máme tip na inšpiráciu v podobe niekoľkých vizuálnych identít. Všetky pritom spája jedno – dvojfarebnosť.
Každá značka sa snaží vytvoriť si do istej miery jedinečný imidž, identitu, prostredníctvom, ktorej bude komunikovať s ľuďmi. V procese vytvárania brandingu aj jeho následnej existencie hrajú dôležitú úlohu práve farby. Špecifické odtiene a kombinácie, ktoré sa časom stanú pre konkrétnu značku typické.
Obľúbeným je trend využívania dvoch farieb v rámci určitej identity. Takéto palety často dokážu zaujať už na prvý pohľad a pritiahnuť tak pozornosť k tomu podstatnému značke, ktorá sa za identitou skrýva.
Kandinsky od Juana Pabla Imbrogna
Gauthier & Noiet od Justina Becharda
Look Upstairs od Luisa Coderquea
Woodstock Sawmill od Tough State Design
Club Man Shop od Calvina Tana
JMO od The Plant
Trawor Maritime Corp. od Pixelarte