Voľné pracovné miesto – Graphic designer, Vizart digital agency

Mesto: Trnava
Forma: Full-time
Plat: 1500 — 2000 €
Typ: Faktúra
Úroveň: Mid 
Pridané: 06.02.2024

Sme kreatívna agentúra, ktorá sa zameriava na tvorbu vizuálnej komunikácie a tvorbu digitálnych marketingových kampaní. K našim najväčším skillom patrí foto a video produkcia, grafický dizajn a web development. Sme dynamicky rastúca partia mladých ľudí, ktorí chcú priniesť nový vietor do plachiet v digitále a čeliť každý deň novým výzvam.

NÁPLŇ PRÁCE

Dobré rejnou!

Poď s nami posúvať vizuálnu komunikáciu lokálnych klientov na svetovú úroveň.

Do Vizart tímu hľadáme full-time človeka, srdiečkára so zmyslom pre detail, AI [:aj] pre dizajn.

  • tvorba grafických návrhov pre klienta, aj pre značku Vizart
  • tvorba kompletnej vizuálnej identity (od loga, cez web, až po vizitky)
  • príprava podkladov pre printovú reklamu
  • práca s grafickými nástrojmi typu: Adobe, Figma, Midjourney,Canva a pod.

POŽIADAVKY

  • aspoň 2-ročné skúsenosti s tvorbou grafického dizajnu (mid senior / senior)
  • samostatnosť a dobrý time management
  • práca s online grafickými nástrojmi
  • schopnosť kreatívne myslieť
  • ochota učiť sa nové veci (aplikácia AI technológií do praxe)
  • agentúrne skúsenosti – výhodou
  • skúsenosti s videoprodukciou/social media/web developmentom – výhodou

PONÚKAME

  • finančné ohodnotenie na základe tvojich schopností
  • karta Multisport
  • štvordňový pracovný týždeň
  • hybridný model práce (office / homeoffice)
  • firemné raňajky a teambuildingy
  • dobré rejnou & káva je samozrejmosťou
  • za susedu máme poriadnu Čajku!

Mám záujem

Rubrika pripravovaná s pretlak.sk

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Mockup iPad Air 2 zadarmo!

Graphicburger ponúka na bezplatné stiahnutie napríklad aj tieto mockupy iPad Air 2. Skvele sa hodia na prezentáciu mobilných…
pokračovanie článku

Písmo a farby

Farba má zázračnú moc. Dokáže ovplyvniť navigáciu vašich očí po stránke alebo emóciu z čítaného textu. Netreba to s ňou však prehnáňať, pretože farba vie narobiť aj veľa škody. Tu je zopár rád, ako premyslene pracovať s farbou pri zalamovaní textu.