Typotipy 6: Nadpisové písma pre vaše projekty v roku 2020

Jeden zo základných materiálov pre väčšinu grafického dizajnu sú práve písma. V súčasnosti máme pri svojej práci na výber obrovské množstvo rôznych fontov. Záverečná časť miniseriálu o písmach vám ponúkne viacero zaujímavých tipov, ktoré sa hodia primárne pre nadpisy a ponúkajú aj bezplatnú verziu.

Rumble Brave

Dekoratívny font s vintage nádychom. Brush script obsahuje veľké i malé písmená a takisto aj množstvo alternatívnych znakov. Rumble Brave môžete bezplatne využívať v osobných projektoch, alebo siahnuť po platenej verzii  za 15 dolárov pre tie komerčné.

Moalang

Zaujímavo tvarované znaky tohto nadpisového fontu sú spôsobom ako odlíšiť váš dizajn a zaujať. Písmo sa hodí pre rôzne typy použitia – napríklad pri dizajnovaní rôznych printov, knižných obálok a podobne. Písmo ponúka veľké množstvo alternatívnych glyfov. Pre stiahnutie písma z Pixelbuddha je potrebné dať subscribe.

Facón

Moderný, dynamický a agresívny. Tak by sa dal charakterizovať font, ktorý sa hodí primárne pre projekty s podobne orientovanou tonalitou, napr. v športovej oblasti. Písmo si môžete stiahnuť na webe písmolejárne Rostype.

Apex MK3

Geometric sans serif s výraznými ťahmi písmen. Ideálny pre tvorbu nadpisov, či už v printe alebo napr. na blogu. Bezplatná verzia, ktorú môžete využiť aj v komerčných projektoch, ponúka rez Extra Light a Medium. Ak chcete, môžete si za 16 dolárov stiahnuť balík, ktorý obsahuje všetkých sedem rezov z rodiny.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Aktualizácia Macbook Pro

Apple jemne vylepšil svoje prenosné počítače. Nové Macbooky majú odteraz rýchlejší procesor a vo 13-palcovej verzii sa objaví už…
pokračovanie článku

Moogurt: hravý obal, ktorý vynikne

Balenie jogurtov, vďaka špecifickému využitiu papierového nosiča medzi konkurenciou zaujme na prvý pohľad.
pokračovanie článku

Koncept vizuálnej identity pre Sereď

Projekt dizajnéra Richarda Sokola, ktorý začal ako maturitná práca, sa neskôr transformoval do osobného projektu, ktorý prináša nový pohľad na identitu mesta a kladie otázku: "Poznáš naše mesto?".