Tlačená kniha ruka v ruke s eknihou od Druskabooks

Spoločnosť Druskabooks, ktorá sa špecializuje vo vydávaní a distribúcii elektronických kníh aktuálne ponúka výhodný balík. Okrem e-kníh totiž ponúkajú aj tradičné tlačené verzie publikácií. V tomto prípade si teda môžete objednať kombináciu printu a digitálu za zvýhodnenú cenu 13,90 eur. Samostatne by vás tieto produkty vyšli na 18,90 eur. Ide o skutočne jedinečný spôsob distribúcie, ktorý dokonale uspokojí ľudí z oboch „táborov“ čitateľov.

Zatiaľ má kníhkupectvo v ponuke jednu publikáciu, ktorú si môžete kúpiť týmto spôsobom, avšak ponuka sa bude pravdepodobne rozrastať. K dispozícii tak budete mať nielen papierovú verziu pre tých, ktorí sa nehodlajú vzdať zážitku z listovania stránok, ale aj tú elektronickú. Tá je v ponuke s neobmedzeným počtom stiahnutí.

http://eshop.druskabooks.com/shop

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Google analytics, AdWords & Tag Manager

31. marec, 18:00 Connect Coworking, CVERNOVKA, Páričkova 18, 3. poschodie, 821 08 Bratislava Interaktívny workshop, na ktorom si rozšírite vedomosti a zručnosti v práci…
pokračovanie článku

Reklama svetových značiek v čase korony

V súčasnosti prebiehajúca pandémia koronavírusu nenecháva chladným ani reklamný priemysel. Takto sa na tému pozreli viaceré svetové značky.
pokračovanie článku

Knižný tip: CIPÁR&LOGO.ETC

Publikácia je venovaná rozsiahlemu celoživotnému dielu Miroslava Cipára v oblasti grafického dizajnu a obsahuje komplexne spracovanú prezentáciu značiek, symbolov a logotypov.
pokračovanie článku

Kampaň, ktorá sa hrá s odtieňmi

Izraelská reklamná agentúra ACW Grey vytvorila sériu vizuálov, ktoré sa na farebné vzorkovníky pozerajú tak trochu z iného uhla.