Kreativita v outdoorovej reklame prilákala mladých ľudí!

Súťaž o najlepší a najkreatívnejší návrh outdoorovej reklamy na návesoch kamiónov „Navrhni svoj kamión a presláv sa!“ prilákala desiatky súťažiacich z Českej republiky a Slovenska!

8 comments
  1. Hodne slabe. Klavesy uplne nezaujimave, prislovie vzadu nema vacsina ludi sancu precitat. Kocky ako tak, ale tiez nic extra. Tatry uplne zle, navyse to typo – hroza. Martinus asi najlepsi, aj ked podla mna by bol zaujimavejsi s viacerymi radmi polic a velkym mnozstvom knih. Caj uplne zly, ak sa k tomu nepostavim v presne vymedzenom uhle, ale napriklad zboku, ako by ho videla vacsina ludi, vidim len nesurode ciary. TV ako tak, ale tiez sa dal napad vyuzit lepsie s nejakym motivom v TV, ktory by tiez vyuzival dlzku navesu.

    1. Napr. k tomu caju: kamion bol orientovany len z jednoho uhlu, preto autor nejakym sposobom chcel vytvorit priestorovy dojem. Samozrejme v reale by to zadne ciary neprenikali do predu.

  2. No neviem, neviem… ak je toto to NAJlepšie čo sa v danej súťaži objavilo asi celú súťaž mali STOPnúť… Je to skôr handa československého dizajnu, grafiky :-(

  3. neda mi to sa nevyjadriť k tymto navrhom, teda hlavne k jednemu. Neviem co ma Alena Zavodna s Dagmar Lesakovou ale takyto navrh by spravilo 5rocne dieta. Kreativita na bode mrazu – Slovensko = Tatry? To tu skutocne nic ine nemame len Tatry, v ktorych su aj tak mizerne sluzby? Zjavne slecna Zavodna v Tatrach nikdy nebola a graficky program sa naucila za vikend. Pani Lesakova “čisté, jasné línie; práca s farbami..” to ste narychlo vycitali z nejakej knizky? Farby uplne spatne, pouzitie pisma jedna katastrofa. Videl som vela spatnej grafiky ale tato dobija prve priecky. Dufam ze sa to nikde neobjavi lebo to je velka hanba grafickeho dizajnu a katedry marketingu na EU v Bratislave.

    1. Ten argument o tatrach je dost mimo.

      Ak ti pride klient s tym ze chce nejaky material o produkte, tiez mu povies ze ale ten produkt je nahovno, nech radsej robi letak pre konkurencny produkt?

      1. nepochopil si to… kazdeho pri Slovensku napadnu Tatry, reklama je o kreativite a inom uhle pohladu, to co tam je velmi kreativne nie je. Je to jednoducho biedne.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená.


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

MC kazety sú späť – na sérii plagátov

Možno si ešte spomínate na časy, kedy sme hudobné prehrávače kŕmili MC kazetami. Plastové škatuľky so záznamovým kotúčom…