Dobrú chuť II. – podarené vizuálne identity reštaurácií

Dnes vám prinášame druhý diel seriálu o zaujímavých príkladoch brandingu v tejto oblasti. Vytváranie korporátnej identity pre podniky, ktoré sa venujú gastronómii, patrí k rozsiahlejším projektom. Komplexnosť, ktorá spočíva v mnohých formách a obsahoch, kladie na tvorcu vysoké nároky.

Polpo

LogoWithImage2

V tomto prípade ide o projekt, ktorý má na svedomí jednotlivec. Konkrétne grafický dizajnér Richard Marazzi. Podnik pre, ktorý identitu vytvoril sa špecializuje najmä na jedlá z plodov mora, čo je pri pohľade na vizuál zrejmé. Polpo neznamená v taliančine nič iné, než chobotnica. Tá je základom mnohých receptov benátskej kuchyne. Na svojej webstránke hovorí tvorca o práci aj toto:

LogoInCircle4

Hrou s historickými obrázkami, ktoré sa vyskytovali v knihách pred vynálezom fotografie, vznikol hravý vizuálny štýl.“

Viac o tomto na pohľad podmanivom koncepte nájdete v jeho portfóliu.

 

Sukkerbiten

cb02e675b7ed2c55b127b72946c67034

Dizajnérka Martine Strøm z Oslo, vytvorila túto milú identitu pre reťazec s chytľavým menom Sukkerbiten. Kocky cukru, ako možno názov preložiť, sa nachádzajú v Bjørvika. To je mestská časť, kde sa stretáva staré s novým.

A práve tento jav sa snažila zachytiť Martine vo vytvorenom koncepte. Výsledkom je dizajn, ktorý kombinuje tradičnú kresbu a súčasné pixelové prvky. Pixely majú odkazovať okrem iného aj na kocky cukru.

6e5096815288dcbd11de2b61c501dda4

Podrobnú ochutnávku si môžete dopriať na Martininom Behance.

 

The Gallimaufry

2138643bd1842125644b5deed684cbd1

Branding Bristolského podniku má vo svojom portfóliu typograf Ged Palmer. Francúzsky pôvod názvu, vyjadruje myšlienku „urobiť z toho, čo je poruke to najlepšie“.

bb02eff9ab5e6edd70b3e976480cb507

Domáce jedlo, zreštaurovaný nábytok a bar plný kurióznych dekorácií. Takýto interiér si vyžadoval osobitý prístup k tvorbe vizuálnej identity. Ged sa preto rozhodol poňať ju ako kombináciu viacerých ručne robených písiem. Celý projekt brandingu Galimaufry si môžete prezrieť na autorovom webe. Spolu s timelapse videom, ktoré zachytáva inštaláciu fasády.

 

 

zdroj: creativebloq.com, richardmarazzidesign.com, behance.net

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Najlepšie kampane zamerané na vážne témy

Reklamy väčšinou vznikajú s cieľom upriamiť pozornosť k produktu alebo službu, či jednoducho povedané – zarobiť peniaze. Sú však aj také,…
pokračovanie článku

Ach, tie obaly – Toro wine

Název vína pochází ze španělského výrazu pro býka. Proto inkoustová skica připomínající býka zaujímá dominantní část etikety tohoto…