Heinz predstavil limitovanú “Vegan” edíciu konzerv

Svetoznáme fazule majú nový limitovaný dizajn, ktorý obsahuje dôležitú pripomienku.

Obal je súčasťou kampane značky v rámci tzv. Veganuary. Ide o iniciatívu, ktorá motivuje ľudí vyskúšať 31 dní bez konzumácie živočíšnych produktov. Namiesto obvyklého brandingu obsahuje predná strana plechovky slovnú hračku. Práve ňou značka zdôrazňuje, že fazule sú vegánske. Odjakživa.

 

zdroj: dieline.com

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Mixcloud má desať rokov a novú identitu

Streamovacia platforma dnes ponúka zhruba 50 miliónov rádio staníc, mixov či podcastov, ktoré počúvajú desiatky miliónov ľudí. Značka sa po dosiahnutí nového míľniku rozhodla pre refresh svojho vizuálu.