trit – vizuálna identita obchodu s dizajnovým nábytkom

Značka štýlových interiérových kúskov z Austrálie prichádza s veľkým redizajnom svojej identity. Pomocou nového vizuálu chce trit zmeniť svoju prezentáciu z bežného obchodu s nábytkom na niečo viac prémiové.

V centre identity stojí custom písmo, ktoré je robustné a krátky názov pomáha logotypu pôsobiť kompaktne a vyvolávať dojem, že pevne stojí na svojom mieste. Detaily jednotlivých písmen v kombinácii s negative space okolo nich vytvárajú odkazy na tvary nábytku a interiérových doplnkov.

Logo je dopĺňané elegantným pätkovým písmom, striedmo použitým na nadpisy, a ako kontrast sans serifom pre ostatné texty. Farebnosť v troch odtieňoch zložená z červenej, hnedej a grafitovej vytvára zaujímavú kombináciu, pomocou ktorej sa dá rôzne pracovať s intenzitou výrazu.

Za dizajnom stojí štúdio SPGD z austrálskeho Melbourne.

 

zdroj: spgd.com

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Umenie rozprávať

Taký dobrý rozhovor je naozaj na pochutenie, pretože dobrý rozhovor nečíta človek každý deň. Robil som rozhovory pre…
pokračovanie článku

Logá a identity roku 2019

Uplynulý rok bol pestrý aj z pohľadu vizuálnych identít. Počas dvanástich mesiacov sme videli viaceré redizajny známych značiek z rôznych…
pokračovanie článku

Ach, tie obaly – Zombeer

„Roztrhejte své lidské tělo, hoďte starosti za hlavu a jednoduše se staňte zombie.“ To je heslo malého moskevského pivovaru…
pokračovanie článku

InDesign tutorial 03: LayerLifter

InDesign je výkonný nástroj, ktorý ponúka veľa možností pre zalamovanie a sadzbu dokumentov. Niekedy sa však môže zísť aj…