ITV má nové… logá

Televízna stanica prichádza s novou kampaňovo orientovanou identitou, ktorá prezentuje jej logo v neobvyklých kontextoch a formách.

Projektu sa zúčastnilo celkovo 52 dizajnérov. Počet nie je náhodným číslom – presne toľko je aj týždňov v roku. Každé novozniknuté logo tak dostane rovnaký priestor a zároveň má byť tento počet zárukou dynamiky, ktorá bude pravidelne predeľovať programy a reklamy vo vysielaní.

Cieľom kurátorovaného výberu bol okrem iného aj prezentovať rozličnosť a pestrosť kreatívneho priemyslu v Británii. ITV preto oslovilo viacero univerzít či kreatívnych agentúr, ktoré sa mohli zapojiť do výzvy. Zadaním bolo vytvoriť interpretáciu loga ITV, ktorá bude stvárnená v akejkoľvek forme, či už ako socha, objekt, film a inšpirovaná témami súvisiacimi s televíziou, komunikáciou a technológiami.

Ak si chcete pozrieť projekt ako celok, nájdete ho TU. Okrem vizuálov nechýbajú ani videá s tvorcami jednotlivých konceptov.

zdroj: itsnicethat.com

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Font dňa – Splasher ($12.60)

zľava 30% do 23. augusta Dizajnér: Bartek Nowak Vydavateľ: GRIN3 (Nowak) Dátum vytvorenia: 2012
pokračovanie článku

Ach, tie obaly – BEBBA.ME

BEBBA.ME je nový koncept nápojů. který přichází plný osobnosti. Jeho živé barvy v kombinaci s organickým vzorem představují energii a plnost,…