Opera predstavila nové logo

Jeden z top 5 prehliadačov nedávno odhalil novú podobu svojho loga. Za jeho podobou stojí nórska kreatívna agentúra Anti.

Cieľom bolo vytvoriť identitu, ktorá bude lepšie reflektovať prostredie digitálu, v ktorom značka pôsobí. Zároveň spolu s novým logom prišla Opera aj s novým claimom “Do More”, ktorý odkazuje na aspekt prehliadača, ktorý poskytuje svojim používateľom viac obsah s využitím menšieho objemu dát.

Výsledkom rebrandingu je logo, ktoré nie je už orientované typograficky. Nová vizualita predstavuje portál, cez ktorý sú dáta komprimované a opätovne uvoľnené na druhej strane v podobe obsahu.

bf3c0838225229.58921daff12af ef3fc938225229.58921db00253a a8628b38225229.5892f094899d7

 

Samotné logo v rámci systému identity sprevádza viacero vizuálov, ktoré komunikujú špecifický benefit značky.

25ec5f38225229.5759810560a30 6ef7a338225229.5759810563b34 95ad1e38225229.57598105625ad

Pozrite sa aj na prezentačné video, zverejnené k novej identite:

Ako sa vám nové logo páči?

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Milk hľadá Art Directora!

Do Milku hľadáme šikovného Art Directora, ktorý je zapálený pre prácu a oživí naše projekty pre lokálne, ale aj veľké…
pokračovanie článku

Vizuální styl od londýnského studia DutchScot

DutchScot se sídlem v Peckhamu se pohybuje v oblasti designu a brandování – od pojmenování, reklamy, copywritingu, firemních identit, digitálního tisku až po interiérový design a další.
pokračovanie článku

Ako dostať obsah na iPad

Tablety dávno nepatria do kategórie sci-fi a nezadržateľne sa stávajú bežnou súčasťou našich životov. Tablety zároveň ponúkajú jedinečnú príležitosť…