Na začiatku boli tri slová: všímavosť, telo a muž. Tie poslúžili ako základ pre tvorbu konceptu, ktorého cieľom je upriamiť pozornosť mužov na význam mentálnej hygieny. Tú sa rozhodol Menhir prepojiť s tou tradičnou a tak vznikol rad sprchových gélov. Ideou je využiť dennú očistu aj ako čas na spomalenie a reflexiu svojho prežívania.
Tím z brandingovéh štúdia KISS preto navrhol organické tvary, ktoré sú inšpirované menhirmi. Tieto kamenné bloky s rituálnym významom mali tvar neotesaného obelisku, presne ako v prípade obalov. KISS vidí paralelu v tom, že človek naopak nie je vytesaný z kameňa, čo je opäť odkazom na tému celého konceptu.
Produktový rad pozostáva z piatich rôznych gélov, ktoré odlišuje tvar balenia aj niektorý z tlmených pastelových odtieňoch. Zvolená typografia evokuje hrany menhiru a pekným detailom v logu je n vyskladané z troch “kamenných” blokov.
zdroj: KISS