Tyčinka Dirtbag má pekný obal a k tomu podporuje aj duševné zdravie

Branding s výraznou typografiou, ktorej nechýba šťava, v kombinácii s farebnou paletou upúta hneď na prvý pohľad.

Tyčinky Dirtbag majú za sebou zaujímavý príbeh. Ich tvorca Mark Andrew Gravel ktorý roky ladil formu tejto zdravej pochúťky, ktorej výsledkom je akurátne šťavnatá a mäkká čokoláda. Paralelne s tým sa venoval aj svojmu duševnému zdraviu.

Práve preto sa rozhodol vyjadriť vďačnosť tomuto segmentu zdravotníctva, ktorý jemu samému pomohol – venovaním časti zisku iniciatíve 1% for Mental Health. Tá sa snaží zlepšiť dostupnosť starostlivosti v USA.

Obalový dizajn a identita vegánskej tyčinky Dirtbag vznikol v spolupráci s Day Job. Primárnou farbou je ružová a logo či ďalšie prvky sú čiernou.

Wordmark, ktorý reflektuje povahu produktu dokonale, je tvorený mäkkými organickými tvarmi. Na obale sú okrem loga prítomné aj všetky dôležité informácie spolu s grafickými prvkami. Vzadu zase nechýba dôležité posolstvo: It’s cool to ask for help.

 

zdroj: The Dieline

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Todor & Petru

je animovaný videoklip  z dielne francúzkej umeleckej skupiny CRCR, ktorá sa venuje režírovaniu filmov, videoklipov a reklamy.