Minimalism: Kampaň pre MINI, ktorá pracuje s jednoduchým no chytrým nápadom

Vizuály využívajú “iba” kľúčové prvky identity ikonickej značky.

Kampaň pre MINI vytvorila agentúra Serviceplan. Jej dizajnéri pretvorili “krídla” známeho loga na prvky, s ktorými následne pracujú rôznym spôsobom. Vznikajú tak vizuály, ktoré propagujú jednotlivé novinky vozidiel ako adaptívny cruise control, adaptívne LED svetlomety, motor s twin turbom či ďalšie. Všetko vo výraznej čiernobielej kombinácii, ktorá dáva dobre vyniknúť nápadu.

zdroj: Adobe Magazine

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Soutěž designérů budoucnosti je opět tady

Talent designu otevírá brány svého šestého ročníku. Soutěž, která je doprovázená tradicí místa, kde se odehrává, odstartovala 10. listopadu…
pokračovanie článku

Nik Collection od Google dostupný zadarmo

Google minulý rok predstavil svoj softvér na úpravu fotografií, ktorý má poskytnúť širokú paletu nástrojov a možností editovania. Cena…
pokračovanie článku

Vyšli Photoshop a Premiere Elements 2022

Programy na úpravu fotiek či videí sú orientované skôr na príležitostných hobby používateľov, ktorým ponúkajú jednoduché nástroje za nižšiu cenu.