Značka pôvodom z Rumunska sa pod krídla Groupe Renault dostala v roku 2004. Nová vizuálna identita vznikla in-house.
Nové logo má byť podľa Dacie symbolikou robustnosti a stability. Geometrické ťahy vyjadrujú mechanický pohyb. Logotyp obsahuje písmená D a C v zrkadlovo identickom prevedení, čo má zase odkazovať na puto a spájanie – najvýraznejšie vyjadrené v embléme z D a C. Logo kladie dôraz na horizontálnu prítomnosť loga s výrazne roztiahnutými znakmi, najmä emblémovou dvojicou.
Logo
Monogram
Staré vs. nové
Oproti predchádzajúcemu subtílnemu typografickému logu je nová verzia poriadnym (45 stupňovým) príklonom k offroad estetike s futuristickým vyznením. V spojení s konceptom vozidla z prezentačných vizuálov celkom ladí a reflektuje nastavenie značky.
zdroj: Dacia