Názov mladej značky je nemeckým a zároveň aj anglickým ekvivalentom rieky Dyje, ktorá preteká lokalitou. V česko-rakúskom pohraničí vytvára kaňonovité riečne údolie – meandre. Tie inšpirovali aj samotné víno.
Papierová etiketa s výrazným tyrkysovým logotypom obopína celú fľašu. Element vody a pohybu sa stal ústredným motívom v dizajne a opakuje sa aj na uzávere v podobe vlniek, odleskov a farebnosti. Efekt ligotu vodnej hladiny umocňuje dominantný názov razený tyrkysovou metalickou fóliou.
Výsledkom je zapamätateľný obal, ktorý sa bude na regáloch vynímať vďaka dôraznému logu, ktoré prirodzené “preteká” z fľaše na fľašu.
Ďaším vínom z ponuky vinárstva je Thaya – Kamínkové, pre ktoré dizajnéri z Pergamenu našli odlišný výraz. Elegantná etiketa s pomerne malým logom využíva razbu striebornou metalickou fóliou na hrubý bavlnenný papier. Výrazným prvkom na etikete tohto vína sú okruhliaky v rôznych veľkostiach a farbách s debosovanou textúrou.
Línie z okruhliakov prepájajú uzáver s etiketou, podobne ako v prípade prvého vína. Zemité tóny okruhliakov na bielom alebo čiernom podklade jemne dokresľujú celkový dojem z etikety.
Jednoduchý výrazný dizajn ovplyvnil aj pomenovanie celej produktovej rady Kamienkové (okruhliakové) víno.
zdroj: Pergamen
foto: Ema Lančaričová