Printová kampaň priamočiaro upozorňuje na riziko fajčenia

Vizuály vznikli pre Cancer Society of Finland a využívajú veľmi aktuálny aspekt.

Kampaň, ktorú vytvorilo TBWA/Helsinki, sa vyhýba tradičným heslám v zmysle, že fajčenie zabíja alebo spôsobuje rakovinu a ďalšie zdravotné problémy. Namiesto toho sa kreatívci rozhodli využiť tému, ktorú v súčasnosti zdieľame všetci.

Tou je pandémia koronavírusu. Ochorenie má pre ľudí, ktorí fajčia, často ťažký priebeh a zároveň sa počas pandémie objavil znepokojujúci trend, kedy ľudia zdieľali fotky ako fajčia cigarety cez diery vo svojom rúšku. Tento motív zachytili autori kampane v jednoduchom vizuále, ktorý do centra pozornosti stavia, portréty ľudí v rúškach s vypálenou dierou po cigarete a jedinou vetou, ktorá poukazuje na problém.

zdroj: Communication Arts

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Fontea – Google Fonts rovno vo Photoshope

Skupinu Source netreba možno obzvlášť predstavovať. Ide o vývojárské štúdio, ktoré má na svedomí viacero užitočných vylepšení, pluginov a doplnkov…
pokračovanie článku

Rozprávanie o tvorivom procese

Ako to vyzerá, keď začíname tvoriť vizuálnu identitu? Na tejto prednáške vám porozprávame o tom, ako to vyzerá v našom štúdiu od dohodnutia spolupráce až po odovzdanie projektu. Ako vznikajú naše nápady, kde čerpáme inšpiráciu, na čo všetko myslíme a kedy prechádzame z papierových náčrtkov k počítačom.