Time Magazine prvýkrát mení logo na titulke

Svetoznámy časopis vymenil svoje ikonické TIME. Prečo?

Dôvod môže byť zrejmý už pri pohľade na nový „názov” magazínu. VOTE je jasným odkazom a zároveň má motivovať ľudí, aby rozhodli o ďalšom smerovaní prostredníctvom vyjadrenia svojho hlasu v nadchádzajúcich prezidentských voľbách v USA.

Obálku vytvoril street artist Shepard Fairey, ktorý s magazínom spolupracoval už v minulosti – možno vám nový cover pripomína jeho staršiu prácu. V roku 2008 vytvoril ikonický vizuál spojený s kampaňou Baracka Obamu.

Práve voľby vidí magazín ako možnosť zmeniť smerovanie, ktorá sa naskytne možno raz za generáciu. Prezidentské voľby v USA totiž vnímajú ako jednu z kľúčových udalostí, ktoré môžu výrazne ovplyvniť aj ďalší vývoj vo svete.

Na obálke najnovšieho čísla tak vidno ženu so zahalenou tvárou. Šatka obsahuje v rámci dekoratívneho motívu aj odkaz na voľby cez urnu. Odkaz je teda jasný.

zdroj: TIME

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Ako vyťažiť maximum z Adwords

5. november 2014 o 17:00 CVERNOVKA, Páričkova 18, 3. poschodie, 821 08 Bratislava Ako založiť AdWords kampane, z ktorých vyťažíte maximum?
pokračovanie článku

Fonty zadarmo – 4. časť

Seriál o fontoch zdarma pokračuje štvrtou časťou. Dnes vám predstavíme prácu španielskych dizajnérov.