Výstaviště Praha predstavilo novú identitu

Areál sa bude prezentovať vizuálom z dielne trojice dizajnérov – Terezy Hejmovej, Štěpána Malovca a Martina Odehnala.

Vizuálna identita bude prítomná v navigácii na výstavisku, v celkovej komunikácii či na propagačných materiáloch. Jej cieľom je vážne i s trochou humoru prezentovať značku Výstaviště Praha ako silnú a už na prvý pohľad odlíšiteľnú.

Miesto sa stáva viacúčelovým areálom v metropole, do ktorej pribúdajú herné, športové a voľnočasové prvky. Dochádza v nej k rekonštrukcii a revitalizácii a ruka v ruke s úpravami ide aj rozširovanie programovej ponuky. Tieto veci má reflektovať aj nová vizualita areálu:

Od prostoru pro volnočasové aktivity pro celé rodiny, sportovní vyžití, setkávání přátel, gastronomii, přes kulturní události, koncerty, výstavy, festivaly až po veletrhy a prodejní akce. Každá akce má svůj styl a obsah, každá je zaměřená na jinou skupinu návštěvníků, všechny se ale konají u nás na Výstavišti. Proto jsme se rozhodli hledat společnou linii, vizuální styl, podle kterého návštěvník na první pohled pozná, že na tuto akci se má vypravit ‚Na Výstaviště‘,“ Tomáš Hübl, predseda predstavenstva Výstaviště Praha.

To bol podľa inštitúcie aj jeden z impulzov, prečo hľadať novú vizuálnu identitu, ktorá by areál zastrešila ako celok. Vytvoriť značku, ktorá je na prvý pohľad jasne identifikovateľná a podčiarkuje celkovú premenu výstaviska. V súťaži zvíťazil koncept Na Výstavišti, za ktorým stoja Tereza Hejmová, Štěpán Malovec, Martin Odehnal. Ich návrh komunikuje nápaditým spôsobom a stiera hranice medzi logom a slovným označením miesta. Milena Mauricová, marketingová riaditeľka Výstaviště Praha:

Vizuál je velmi jednoduchý, ale jasný a zřetelný. Je možné s ním velmi dobře pracovat, umožňuje využití v různých tónech komunikace, od vážnějších, po lehčí s vtipem. Současně si uvědomujeme, že čím menším rozpočtem na podporu akcí a reklamu disponujeme, tím výraznější a jasnější komunikační styl potřebujeme.“

zdroj: Czechdesign

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Tanap má nové logo

Najstarší a najväčší národný park na Slovensku predstavil nový vizuál, ktorý prichádza 20 rokov po predchádzajúcom žltozelenom logu. Kamzík…