Dr. Waldhart – identita expedičného lekára

Vybudovať, posilniť či oživiť značku nepotrebujú iba rôzne spoločnosti a podniky. Identita je rovnako dôležitá aj pre jednotlivca, ktorý môže byť sám značkou. Tak je to aj v prípade Dr. Waldharta. Nejde však o doktora, ktorý má svoju ordináciu, kam sa objednáte na prehliadku. Tento chodí po horách – ako pohotovostný lekár, ktorý sprevádza vysokohorské expedície.

Nadšenec pre dobrodružné a objavné putovania, Dr. Waldhart oslovil s úlohou vytvorenia vizuálnej identity Bureau Rabensteiner. Innsbrucké štúdio sa vo svojej práci zameriava práve na tvorbu konzultácie v oblasti brandingu.

Pre doktora s dobrodružnou povahou vytvorili koncept založený na čistom dizajne, ktorému dominujú jednoduché grafické prvky, kompaktná farebná paleta, či dobre zrozumiteľná typografia.

9f760429341443.55eeb67d5731b

 

 

 

 

 

8fe3ac29341443.55ef07517380822d12b29341443.55f14d6f46e5911ac0329341443.55f14d1491e639042b329341443.55ef08091c312f94de229341443.55eeb67d4ed45f3b05929341443.55eeb67d5294d3665b929341443.55ef07516c102cc8a8e29341443.55eeb67d55fb9ece3e329341443.55f1596fb1f81

Identita v sebe zahŕňa základný balík – vizitku, hlavičkový papier či prezentačný leták ako aj ďalšie doplnkové tlačoviny.

Ak vás zaujal branding od Bureau Rabensteiner, na Behance nájdete ďalšie projekty z ich dielne.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Atmosféru metra zachytená v GIFoch

Séria Metrologif perfektne zachytáva dennú rutinu Lyonského metra. Zameriava na konkrétnu časť obrázku, ktorá je v opakujúcom sa pohybe a kde sú…
pokračovanie článku

110 náhľadových vizuálov za 59 dolárov!

Dnes pre vás máme tip na sadu prezentačných náhľadov, ktoré môžete aktuálne nájsť na Creative Market. Celkovo obsahujú…