Krakow s novou tvárou inšpirovanou históriou

Poľská metropola nedávno odprezentovala novú vizuálnu identitu. Tá sa inšpiruje samotným mestom – konkrétne pôdorysom jeho námestia, ktoré patrí k najväčším stredovekým námestiam v Európe.

Autorkou novej identitiy je dizajnérka Dorota Kozak, ktorá navrhla aj predošlú tvár poľského veľkomesta. Aktualizovaná identita sústredená okolo architektonických reálií mesta pôsobí výrazným a čistým dojmom.

Celkové náklady na redizajn sú odhadované na 6 000 eur, na vývoj celej identity dostala dizajnérka k dispozícii 20 000 eur. Redizajn mal za úlohu práve túto existujúcu podobu vizuálneho jazyka mesta zmodernizovať. Ako sa páči vám?

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

ALFOPA: Naše potreby inovovať Konica Minolta dokázala naplniť

Naplniť súčasne potreby tlačiarov nie je vôbec jednoduché. Nové zariadenia musia byť inovatívne, efektívnejšie, prinášať rýchlejšiu a lacnejšiu tlač čo do kvality, objemu aj zušľachtenia. Svoje o tom vie aj košický výrobca samolepiacich etikiet a zmrštiteľných návlekových etikiet tzv. shrink sleeves – ALFOPA. Tá na základe dobrých skúseností rozšírila portfólio svojich zariadení o novinky z dielne Konica Minolta.
pokračovanie článku

Ach, tie obaly – OLIVENÖL

Tento originální štítek pro olivový olej zaujme hned na první pohled. Ilustrace je to, co dělá tento extra…
pokračovanie článku

Pripravené do tlače – workshop

Priatelia DIZAJNÉRI, pozývame vás na workshop: Pripravené do tlače s Pavlom Kordošom, renomovaným odborníkom.
pokračovanie článku

RAŇAJKOVÉ DIZAJN MENU s Europapier Slovensko

Spoločnosť Europapier Slovensko spolu s partnermi pripravili opäť raňajky plné čerstvých noviniek a vizuálnych lahôdok z oblasti reklamy, marketingu, médií, print…