Krakow s novou tvárou inšpirovanou históriou

Poľská metropola nedávno odprezentovala novú vizuálnu identitu. Tá sa inšpiruje samotným mestom – konkrétne pôdorysom jeho námestia, ktoré patrí k najväčším stredovekým námestiam v Európe.

Autorkou novej identitiy je dizajnérka Dorota Kozak, ktorá navrhla aj predošlú tvár poľského veľkomesta. Aktualizovaná identita sústredená okolo architektonických reálií mesta pôsobí výrazným a čistým dojmom.

Celkové náklady na redizajn sú odhadované na 6 000 eur, na vývoj celej identity dostala dizajnérka k dispozícii 20 000 eur. Redizajn mal za úlohu práve túto existujúcu podobu vizuálneho jazyka mesta zmodernizovať. Ako sa páči vám?

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Umenie Grega Rutha

Greg Ruth je ilustrátor, komiksový výtvarník a podľa magazínu New York Times, pre ktorý okrem iných aj pracuje veľmi úspešný…
pokračovanie článku

Hľadáme dizajnéra – Lighting Beetle

Lighting Beetle je User Experience štúdio. Pomocou zákazníckeho výskumu a zákazníckeho testovania dizajnujeme weby, softvér a mobilné aplikácie.
pokračovanie článku

Jedna z najkrajších etikiet na svete je zo Slovenska

Tohtoročný ročník prestížnej medzinárodnej súťaže Digital Labels and Packaging Awards 2023 pozná svojich víťazov. V kategórii Excelencia v dokončovaní a zušľachťovaní ako aj celkovým víťazom súťaže sa stala etiketa Pomfy Sekt od známej slovenskej tlačiarne Litograf. Bola tak vyhodnotená ako jedna z najkrajších tohtoročných etikiet na svete.