Mriežka chladiča so zvislými líniami v kombinácii s dvojicou kruhových svetlometov poslúžila pri vymýšľaní všemožných prírodných scenérií. Tie sa vo výrazne abstraktnej forme doslova ukrývajú v častiach masky.
Často ide o siluety zvierat či výrezy z nezameniteľného tvaru, čím vznikajú napríklad stromy, mesiac, jaskyňa. V tých sa pri bližšom pohľade vynárajú rôzne zvieratá – od vlka, ľadového medveďa až po jeleňa alebo netopiere.
Kampaň vytvorila agentúra Publicis. Pôvodne šlo pritom “iba” o printovú záležitosť, ktorá však neskôr prerástla do vizuálneho prejavu, ktorý vďaka svojej forme nezávislej od konkrétneho jazyka, môže byť adaptovaný kdekoľvek vo svete. Ako základ mu stačí dvojica kruhov a sedem zvislých línií. OIIIIIIIO.
zdroj: Campaigns of the World