Forty Spotted: gin z Tazmánie, ktorý stavia veci na hlavu

Okrem dekoratívneho spracovania zaujme fľaša aj svojou konštrukciou.

Gin sa inšpiruje krajinou, z ktorej pochádza. Jej unikátnou prírodou, ktorá je ešte stále skutočnou divočinou. Ostrov, ktorý od Antarktídy oddeľuje iba oceán sa podobne ako produkt nachádza na spodnej časti zemegule.

S myšlienkou pohľad na svet z iného uhla sa pohrávali aj dizajnéri zo agentúry Boldinc. pri tvorbe obalu pre Forty Spotted. Výsledkom je fľaša doslova postavená na hlavu, alebo ak chcete presnejšie, na uzáver.

Uzáver s emblémom a claimom From The Bottom of The World

Dno ukrýva drobný detail v podobe siluety ostrova.

zdroj: The Dieline

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Bratislava Design Week 2014

Druhý ročník výberového medzinárodného festivalu Bratislava Design Week bude opäť intenzívnym sviatkom súčasného dizajnu. Jeho program je koncipovaný…
pokračovanie článku

Čerstvá a křupavá identita Plenty od kreativní agentury &Walsh

Newyorská kreativní agentura &Walsh stojí za rebrandingem pro udržitelnou zemědělskou společnost Plenty zaměřující se na vertikální pěstování potravin. Značka sází na vlastní písmo inspirované rostlinami a na identitu a obal ovlivněný chutí svých produktů.
pokračovanie článku

Ekoplagát ´17

Do 10. apríla máte možnosť prihlásiť svoj prácu na súťažnú prehliadku plagátov s tematikou ochrany prírody a životného prostredia – Ekoplagát.…