Stravovacie návyky ľudstva na plagátoch

Existujú len dva druhy ľudí. Aspoň podľa vtipnej printovej kampane od Zomato. Táto aplikácia, ktorá je čosi ako fousquare navrhnutý špeciálne pre indické Dilí, v nej poukazuje originálnym spôsobom na jedinečné stravovacie návyky. 

Každý z plagátov je vytvorený v minimalistickom duchu,  s grafikou rozdelenou zvisle na dve rovnako veľké plochy. Možno si spomeniete na staré reklamy na pracie prostriedky – presne tak, tam to bolo podobne. Tu však ide najmä o to, ukázať, že čo sa týka konzumovania napríklad takej pizze, sú dva hlavné spôsoby. S kôrkou alebo bez.

1

Podobne môžeme vidieť aj plagátové rozdelenie na čajíčkarov a kávičkárov, na tých, čo si kečup fŕkajú rovno na hranolčeky alebo si spravia machuľu vedľa, na takých, čo jedia rukami alebo príborom, na ľudí, ktorí holduju Coca-Cole alebo Pepsi či na jedincov čo si z čokoládovej tabuľky odlamujú a iných, ktorí zase nešetria svoje tesáky.

4 2 5 6

Čo hovoríte na vizuály a celkový nápad tejto kampane? A mimochodom – s kôrkou či bez? :)

3 comments
  1. No neviem, mam rad kavu aj caj, neznasam hocijaku colu a jedavam rukami aj priborom, podla potreby. Ale inak s korkou, tak aspon tu si mozem vybrat :)

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená.


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Možnost utkat se o titul Best in Design 2022 se blíží ke konci.

Do konce přihlašování do soutěže Best in Design zbývá už jen pár dní, vyplněné přihlášky lze zaslat pouze do 28. 2. 2022. Mezinárodní soutěž pořádána pod záštitou festivalu Zlin Design Week dává šanci mladým designérům získat nejen finanční podporu pro svou tvorbu.
pokračovanie článku

Jak by vypadala loga slavných umělců?

Loga reprezentují a vyprávějí příběh. Většina značek je na první pohled snadno rozpoznatelná právě díky tomu. Jak by tedy…
pokračovanie článku

Ach, tie obaly – Stolen Rum

Žiadna nostalgia, lode, sudy, kosti, slama ani piráti. Zdá sa, že tomuto dizajnu je na prvý pohľad všetko…