Opel prichádza s novým logom

Nemecká automobilka nedávno predstavila update svojej vizuálnej identity. Podobne ako mnoho iných značiek sa vydala minimalistickým smerom.

Zjednodušené verzie loga sú aktuálne populárnym trendom, ktorý neobchádza ani veľké značky. Príkladom, a to priamo z rovnakého segmentu, môže byť redizajn identity Audi. Súvisí to okrem iného aj s čoraz rozmanitejšou sférou digitálu.

https://www.youtube.com/watch?v=wpq5JK4xtLQ

Pôvodné logo malo vzhľad 3D kovového emblému s názvom značky v hornej polovici obruče. Po novom je logo v jedinej farbe a bez nápisu. Ostal iba základny symbol blesku vsadený v kruhu.

Ako sa vám nové logo páči?

1 comment
  1. Je to skvelé. Milujem čisté jednoduché a kontrastné veci. Jednoduché veci sa rodia ťažko a ešte ťažšie sa presadzujú u klienta, ale keď sa to podarí, tak to stojí za to :)

Napísať odpoveď pre Peter Elias Zrušiť odpoveď

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Logokvíz IV. – víťaz

Zo správnych odpovedí sme vyžrebovali jedneho štastlivca, ktorý získa knihu The Package Design Book 2. Tým štastlivcom je…
pokračovanie článku

Perea: Portál do svety kávy

Branding rodinnej pražiarne z Dnipra prichádza s novým dizajnom, ktorý je svieži a vtipný.