denník detepáka

12 comments
  1. a co tak naviazat produkciu na design (ako nedelitelnu sucast – mat to definovane v obchodnych podmienkach), prip. urobit deal – v pripade ze budete u nas riesit design, dostanete print so zlavou xy%, resp naopak. len amaterizmus a nedokonalost vasej dohody umozni klientovi naposlednu chvilu vybabrat s vami …

    1. To je celkom fajn nápad, možno by nezaškodilo keby napísal niekto, kto má s podobným princípom aj reálnu skúsenosť.

    1. áno pri jednorázovej tlači mu to môže byť jedno, ale keď začne vymýšľať pri opakovanej tlači a lamentovať nad kvalitou, farebnosťou a pod. potom to už nie je len o tom, že mu to je jedno – sú to nepríjemné ťahanice, kto kde čo spravil zle …

  2. co si myslim ja, ze klient castokrat nepozaduje taku kvalitu aku my povazujeme za standard. nezovseobecnujem ale mam na mysli klienta co poda vyrok o ktorom je tato diskusia …

  3. To sú už extrémy … ale aj mne sa už stalo, že klient nám dodal na tlač JPG! Samozrejme som zúril, ale čo som mohol spraviť – musel som dorobiť spadávku, prehodiť to samozrejme do CMYK-u + upraviť obrázky, ktoré mali ako inak – 72 DPI.

    Najlepšie na tom bolo, že takto nám dodával podklady stále. Raz, keď sme mu tlačili leták rovnakého formátu tak sa ohradil voči tlači, vraj je iná farebnosť, ako pri predchádzajúcej tlači …

    Človek nevie, či sa ma smiať či plakať!

    Takýto klient si nezaslúži Vaše služby! Nezaslúži si ani námahu tlačiara aby nastavoval stroj … nemá úctu k Vašej práci a ide LEN po cene.

    1. Najhorsie je ze ked clovek upozorni na to zakaznika, ze podklady su naprd, tak sa ohradi, ze ale niekde inde mu z toho v pohode tlacili a vytlacili, takze kja som ten co ma problem :)

      tak sa mu snazim vzdy vysvetlit ze preco ta ktora poziadavka, ale mam pocit ze to nema zmysel :)

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť