Nutella: 7 miliónov jedinečných obalov

Po 4 rokoch individualizácie pohárov sa Nutella rozhodla pre jedinečný krok, aby bol každý obal originálny svojim dizajnom. V spolupráci s Ogilvy & Mather Italy bolo vyrobených 7 miliónov pohárov Nutelly, pričom každý z nich má jedinečný, neopakovateľný dizajn. 

pokračovanie článku

Adobe produkty vo forme zlozvykov, ktorými vždy boli

Nie ste pravým dizajnérom, ak ste nemali nenávistný vzťah voči programom, ktoré pri práci používate. V tých lepších dňoch vám nástroje spoločnosti Adobe určite neraz pomohli. Ale ak raz podľahnete ich trikom, môžete sa stať navždy závislým.

pokračovanie článku

Heinz oslavuje 50. výročie s limitovanou edíciou plechoviek

Heinz, známy svojimi pečenými fazuľami, sa na oslavu 50. výročia svojho založenia spojil so spoločnosťou Selfridges. Svetová dizajnérska agentúra Jones Knowles Ritchie pomohla s označením prvého sloganu “Beanz Meanz Heinz” na limitovanej sérii plechoviek.

pokračovanie článku

DOVE debutuje s novými obalmi všetkých veľkostí a tvarov, aby vyzdvihol ženskú krásu

Značku Dove snáď ani nemusíme predstavovať. Za posledných 60 rokov má vlastnú, širšiu definíciu krásy. Od svojej kampane “#MyBeautyMySay” až po “Choose Beautiful”, je Dove známy svojim posolstvom, ktorým sa snaží vyzdvihnúť vnútornú krásu. Značka posunula latku ešte vyššie, prišla totiž s niečím výnimočným. Po prvýkrát poukazuje na obal svojich produktov, aby oslávila rôzne tvary a veľkosti krásy.

pokračovanie článku

Výnimočný nápoj si zaslúži výnimočný obal!

Superfly je novinkou na trhu – limitovaný nealkoholický koktail. Za jeho vznik vďačíme ospevovanému Mr. Lyanovi, ktorý sa spojil so značkou anglických nápojov Firefly. V koktaili sa spájajú výnimočné chute ovocia (červené ríbezle, grapefruit, aróniové bobule) a rastlín, ktoré obsahujú zelenú kávu, palinu, angeliku a rôzne ďalšie. Pre tento unikátny mix chutí bol navrhnutý špeciálny dizajn obalu, za ktorý sa podpísala londýnska agentúra B&B. Agentúra sa stará aj o značku Firefly, ktorá je tiež špecifická jej obalmi.

pokračovanie článku

Skvelá ruská kampaň: Fľaša vína, ktorá zobrazuje dôsledky nezodpovedného pitia

Rusi patria medzi najväčších konzumentov alkoholu a táto kampaň chce poukázať na jeho zodpovednú konzumáciu. Za kampaňou s názvom Don’t Reach the Bottom stoja kreatívci z Y&R  a ruský distribútor vína Simple Wine.

pokračovanie článku

Textúry mramoru zadarmo

Dnes pre vás máme tip na set mramorových textúr. Môžete ich využiť pri návrhoch obalov, printových materiálov, webstránok alebo iných formátov. pokračovanie článku

Študentský projekt: Minimalistický obal pre žiarovky, ktorý ich ochráni pred pádom

Shaunak Patel, študent indického inštitútu dizajnu, dostal za úlohu vypracovať zaujímavý školský projekt. V rámci neho mal navrhnúť obal pre žiarovky, ktorý ich ochráni pred poškodením pri páde z výšky piatich stôp.

pokračovanie článku

Ach, tie obaly – VII. časť

V dnešnej dobe, kedy sme doslova zasypaní množstvom produktov, z ktorých si možno vyberať, je obal skutočne dôležitý. Ešte lepšie, ak je navyše zaujímavý, či dokonca vtipný. Vtedy zaručene upúta pozornosť zákazníka hľadajúceho medzi regálmi. Pozrite si príklady takéhoto inšpiratívneho dizajnu. pokračovanie článku