Plagáty oslavujú – Helvetica má 60

Svetoznáme písmo tento rok oslavuje úctyhodný vek. Preto sa v štúdiu Husmee rozhodli vytvoriť sériu plagátov, ktoré si pripomínajú toto výročie a predovšetkým písmo ako také. pokračovanie článku

Sennheiser prichádza s novým logom

Značka nedávno predstavila novú podobu svojho loga. Zmena sa môže na prvý pohľad javiť ako nenápadná. Pri bližšom pohľade však vidno prácu na detailoch, ktorá má vizuál posunúť na novú úroveň. pokračovanie článku

Ubisoft predstavil nové logo

Herná spoločnosť prichádza s aktualizáciou svojou vizuálnej identity. Dojmy sú však rozpačité. pokračovanie článku

Fotoštúdio, ktoré si zbalíte so sebou

Tvorcami tejto vychytávky sú ľudia z dizajnérskeho štúdia Orange Monkie, ktorý sa tomuto projektu venujú už dlhšie. Foldio3 predstavuje už v poradí tretiu verziu prenosného fotoštúdia. pokračovanie článku

June Bundle so zľavou 96%!

Trochu v predstihu, ale lepšie ako vôbec. Na portáli The Hungry JPEG nájdete už teraz júnovú kolekciu zaujímavých zdrojov, ktoré máte po celý mesiac dostupnú za super cenu. pokračovanie článku

Wadowice sa prezentujú novým erbom aj identitou

Poľské mestečko v tomto roku pristúpilo k osvieženiu svojej identity. Redizajn sprevádza zjednodušenie a súčasný prístup k heraldike. Jeho autorom je štúdio Otwarte. pokračovanie článku

YouTube má svoje písmo

Služba nedávno predstavila svoj prvý vlastný font. Písmo pomenované príhodne YouTube Sans je inšpirované tlačidlom prehrávania. pokračovanie článku

Audi predstavilo novú inovatívnu identitu

Automobilka sa v najnovšom redizajne pridala k mnohým ďalším značkám, ktoré sa vydali smerom zjednodušovania svojich symbolov. pokračovanie článku

HB Reavis odhalilo výrazný redizajn

Medzinárodný developer predstavil novú identitu, ktorá má lepšie reflektovať filozofiu firmy a jej smerovanie. pokračovanie článku