YouTube má svoje písmo

Služba nedávno predstavila svoj prvý vlastný font. Písmo pomenované príhodne YouTube Sans je inšpirované tlačidlom prehrávania. pokračovanie článku

Audi predstavilo novú inovatívnu identitu

Automobilka sa v najnovšom redizajne pridala k mnohým ďalším značkám, ktoré sa vydali smerom zjednodušovania svojich symbolov. pokračovanie článku

HB Reavis odhalilo výrazný redizajn

Medzinárodný developer predstavil novú identitu, ktorá má lepšie reflektovať filozofiu firmy a jej smerovanie. pokračovanie článku

Dubaj predstavil svoje oficiálne písmo

Najvyššie budova sveta, krytá zjazdovka ale najnovšie aj vlastný font. Metropola ho predstavila svetu iba nedávno. pokračovanie článku

Koniec prekresľovania PSDčiek do Sketchu – je tu converter od Avocode

Tím vývojárov predstavil novinku, ktorá poteší viacerých z vás. Teda, v prípade, že ste potrebovali, aby sa z našlapaného PSDčka stal našlapaný Sketch formát. Už čoskoro by to malo ísť celkom hladko – vďaka online converteru. Ako funguje? pokračovanie článku

May Bundle so zľavou 96%

Dnes pre vás máme tip na nový májový Bundle, ktorý aktuálne môžete nájsť na portáli Hungry JPEG. Čo všetko obsahuje? pokračovanie článku

Font inšpirovaný autorom myšlienky Dúhového pochodu

Písmo vzišlo zo spolupráce tímov Ogilvy & Mather’s, Fontself a organizácií NYC PrideNewfest. Výsledok ich práce je inšpirovaný osobou umelca LGBT aktivistu Gilberta Bakera, ktorý zomrel v tomto roku. Okrem iného bol známy aj ako autor známej dúhovej vlajky z roku 1978, či mnohých ďalších symbolov hnutia. Písmo, pomenované po ňom, je odkazom na jeho tvorbu a činnosť. pokračovanie článku

Farba, ktorá vám… zlepší deň?

Na začiatku bol výskum čajovej spoločnosti Twinings Infusions, zameraný na skúmanie hladiny optimizmu vo svete. Jeho závery preukázali, že aktuálne existuje klesajúci trend, čo je pochopiteľné pri pohľade na aktuálne dianie. A tak sa v Twinings Infuisions rozhodli s tým niečo urobiť. pokračovanie článku

Huffington Post je odteraz Huffpost – aj s novým logom

Médium v týchto dňoch predstavilo dramatický redizajn svojej identity. Dobre známy a minimalistický wordmark s  názvom Huffington Post po novom nahrádza dynamická typografia a skrátené pomenovanie. Odteraz “Huffpost”. pokračovanie článku