Ako by vyzerali logá produktov, keby mali zviditeľniť obsah kalórií?

Instagramový účet s názvom caloriebrands nám naznačuje, ako by vyzerali známe značky produktov, keby namiesto veľkého nápisu s názvom produktu mali dať veľkým a viditeľným, obsah kalórií v produkte. “Takto by mali obaly produktov vyzerať, aby pomohli dosiahnuť vytýčené letné ciele s postavou.” Týmito slovami sa opisuje instagramový účet caloriebrands.

Snáď je vám vaše zdravie prednejšie ako vaša postava dodáva caloriebrands. Je pravda, že vopred spracované potraviny by mali byť vyškrtnuté z každej diéty pre lepší zdravotný stav, pretože zdravie nie je iba o počítaní kalórií na každý deň. Taktiež dobrý spánok je nutnosťou. Teda ak to zhrnieme, dobrý spánok a zdravá strava je základ výborného zdravotného stavu.

Pozrite si na fotkách nižšie, ako by vyzerali značky, keby ich prinútili “ukázať” kalórie.

zdroj: www.instagram.com/caloriebrands/

Pridaj komentár


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Nové logo Sazka

Spoločnosť Sazka po skoro tridsiatich rokoch zmenila logo. Novú identitu vytvorilo britské štúdio Sherrman Blunt.
pokračovanie článku

Best of Fest Anča 2015

Medzinárodný festival animácie Fest Anča každoročne uvádza do distribúcie výber víťazných filmov z aktuálneho ročníka pod názvom Best of…