Na novej vlne: Helsinki majú novú identitu

Fínska metropola odhalila svoju novú vizualitu, ktorá má byť odpoveďou na dlhoročnú nesúrodú komunikáciu a viacero neprepojených znakov a symbolov. Nové logo, ktoré prinieslo štúdio Werklig, vychádza z historického erbu. pokračovanie článku

Na Fest Anču príde velikán japonskej animácie Koji Yamamura

Svoj prvý animovaný film vytvoril už ako 13 ročný. Považujú ho za živý poklad japonskej animovanej tvorby. Získal Grand Prix na všetkých hlavných festivaloch animovaného filmu, ocenenie Kawakita a za snímku Atama-Yamabol nominovaný na Oscara. Japonský animátor a výtvarník Koji Yamamura príde do Žiliny na Medzinárodný festival animácie Fest Anča, ktorý sa bude konať v Žiline od 28. júna do 1. júla.

pokračovanie článku

Font dňa – Matcha

zľava 30% do 19. júna

pokračovanie článku

Set svatebních mockupů za 35$

Na portálu Creative Market můžete najít botanický svatební balíček zdobený jemnými květinami, zelení, eukalyptem nebo třeba růžovými stužkami.

Koupí získáte 20 velmi detailních fotografických modelů pro pozvánky, menu, obálky a tak dále. Kromě grafického designu lze změnit i vzhled a barva obálky nebo dokonce upravit barva voskové pečetě. pokračovanie článku

Font dňa – Selfie

zľava 25% do 18. júna

pokračovanie článku

Potrebovala by som upraviť túto fotku. Omladiť tvár, dačo spravte s tými fľakmi, vlasy hustejšie, bradu preč (druhú), sám vidíte, veď ste šikovný grafik. - Áno, to som, ale vy viac než mňa potrebuje plastického chirurga.

denník detepáka

Font dňa – Bali Beach

zľava 30% do 28. júla

pokračovanie článku

Ach, tie obaly – Gueda Brewing Co.

Gueda, pivo vařené v São Paulu, je vytvořené dvěma agro inženýry se znalostí a úctou k semínkům, výsadbě a sklizni a s vášní pro řemeslně vyráběné pivo. Značka se snaží rozšířit trh takového piva spojením chuti, kvality a designu, což jsou hlavní charakteristiky tohoto trhu. pokračovanie článku

Súťaž na návrh LOGA Trnavského samosprávneho kraja

Trnavský samosprávny kraj vyhlásil súťaž na návrh loga Trnavského samosprávneho kraja. Cieľom súťaže je vytvoriť návrh loga pre Trnavský samosprávny kraj, ktoré sa stane súčasťou nového vizuálneho štýlu v komunikácii s verejnosťou.

pokračovanie článku