Google prichádza s najväčším redizajnom loga za 16 rokov

Nová podoba loga prináša zmeny hneď v niekoľkých oblastiach. Niektoré, ako napríklad nový font či farebnosť, sú očividné na prvý pohľad, iné sa prejavia až po detailnejšom zoznámení sa s logom.Google používal serifový font pre svoj wordmark od roku 1999. Postupne sa síce zbavil tieňovania či upravil kerning, avšak aj minulý rok bol základ loga rovnaký. Nové písmo vzniklo in-house a volá sa Product Sans. Hlavným dôvodom pre presun od pätkového k bezpätkovému je fakt, že logo sa využíva prevažne v digitálnom priestore. Čo sa týka čitateľnosti, tu jednoznačne víťazí sans serif.

Samozrejme, v určitých prípadoch môže byť logotyp zložený z šiestich znakov príliš neohrabaný, preto v rámci vynovenej identity vznikol aj variant s osamoteným G, ktoré obsahuje všetky farby celého slova.

Slovo Google sa poprvýkrát pohybuje. Animované logo tak plne využíva možnosti, ktoré má mimo printu. Jednotlivé písmená sa transformujú do farebných guľôčok, ktoré pri hlasovom vyhľadávaní reflektujú váš hlas.

Nižšie si môžete pozrieť nový redizajn v detailoch.

3050613-inline-i-6-googles-new-logo-copy

3050613-inline-i-1-googles-new-logo-copy3050613-inline-3a-googles-new-logo3050613-inline-6-googles-new-logo

 

Ak máte chuť a čas môžete si premeny loga Google pozrieť aj v nasledovnom videu:

 

Čo hovoríte na nové logo? Páči sa vám?

 

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Odvážná podoba piva Aragveli

Značka Aragveli hovoří k moderním Georgiánům, kteří žijí svobodně a otevřeně, ale současně respektují minulost, tradice a kulturu. Název Aragveli pochází…
pokračovanie článku

Ach, tie obaly – BRTL by Brutal

Současný sportovec má být sebevědomý, rozhodný a má udělat vše pro dosažení osobních cílů. Ve svých pravidlech nemá místo…